Contactgegevens Klantenservice

E-mailadres verkoop@varuvo.nl
Telefoonnummer (0545) 25 10 95
Faxnummer (0545) 25 10 96

Veel gestelde vragen

  1. Hoe kan ik ingeschreven worden als klant?
  2. Wat zijn de leveringsvoorwaarden?
  3. Hoe kan ik het assortiment van Varuvo raadplegen?
  4. Tot welke tijd kan er besteld worden en wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  5. Hoe kan ik een bestelling doorgeven?
  6. Wanneer ontvang ik mijn nazendingen?
  7. Wat gebeurt er als een besteld artikel niet meer op voorraad is?
  8. Hoe werkt de retourprocedure?
  9. Hoe werkt de infolijn 0900 - 04 00 328?
  10. Hoe kan ik inloggen op deze site?
  11. Wat betekenen de kleuren op de balk met actuele voorraad bij een product?
  12. Wat betekenen de afkortingen VG, UA, UAD en AV achter een productnaam?
  13. Hoe kan ik mijn (kopie)facturen inzien?

 

1. Hoe kan ik ingeschreven worden als klant?

Hiervoor vult u dit formulier in. Indien u deze compleet ingevuld verstuurt samen met een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel, kunnen wij u inschrijven als klant. U dient tevens een machtiging af te geven voor een automatische incasso. U ontvangt dan direct 1% betalingskorting op al uw bestellingen.

Omhoog

 

 

2. Wat zijn de leveringsvoorwaarden 2017?

Bestellingen met een orderbedrag boven € 185,00 worden zonder orderkosten verstuurd. Onder dit bedrag berekenen wij € 8,75 orderkosten. De administratiekosten bedragen €3,90. Onze complete leverings- en betalingsvoorwaarden kunt u opvragen via info@varuvo.nl.

Omhoog

 

3. Hoe kan ik het assortiment van Varuvo raadplegen?

Speciaal voor het raadplegen van ons assortiment hebben op deze site een optie beschikbaar gemaakt. Kijk hiervoor bij het tabblad assortiment - zoeken. Op deze wijze kunt u zoeken in ons complete assortiment. Ook kan snel en eenvoudig een bestelling aangemaakt en elektronisch verstuurd worden.

Omhoog

 

4. Tot welke tijd kan er besteld worden en wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 18.30 uur.

U kunt via e-mail, fax of telefoon van maandag t/m vrijdag bestellen tot 18:00 uur. De bestelling wordt dan waar mogelijk dezelfde dag nog verwerkt. 

U kunt elke dag online bestellen. Plaatst u uw bestelling van maandag t/m vrijdag en zondag voor 18:00 dan wordt uw bestelling waar mogelijk dezelfde dag nog verwerkt. Uw bestelling wordt dan nog dezelfde avond opgehaald door de vervoerder en over het algemeen de volgende dag bij u afgeleverd.

Omhoog

 

5. Hoe kan ik een bestelling doorgeven?

Bestellingen kunnen bij voorkeur elektronisch aangeleverd worden. Wij werken samen met diverse winkelautomatiseringssystemen. Deze website biedt u als klant de mogelijkheid om snel en eenvoudig bestellingen aan te maken en elektronisch naar ons te sturen. Ons verkoopteam is ook bereikbaar per e-mail (verkoop@varuvo.nl), fax (0545) 25 10 96 en telefoon (0545) 25 10 95.

Omhoog

 

6. Wanneer ontvang ik mijn nazendingen?

Normaliter worden naleveringen verzonden bij de eerstvolgende bestelling nadat het na te leveren artikel door Varuvo is ontvangen. Hiervoor worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht. Wilt u uw naleveringen eerder ontvangen, kunnen wij deze op uw verzoek toesturen. Voor deze extra service wordt € 3,90 exclusief BTW administratiekosten in rekening gebracht. Zo heeft u uw producten extra snel in huis! Voor het laten verzenden van uw naleveringen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, e-mail: verkoop@varuvo.nl.

Omhoog

7. Wat gebeurt er als een besteld artikel niet meer op voorraad is?

Als u via IDeal bestelt ontvangt u geen naleveringen. Wanneer een artikel uit uw bestelling niet meer op voorraad is, wordt het bedrag op uw rekening teruggestort. U kunt het artikel dan bij een volgende bestelling opnieuw bestellen.

Omhoog

 

8. Hoe werkt de retourprocedure?

Is uw bestelling niet correct aangekomen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij geven u een retournummer en meer informatie over hoe de producten teruggestuurd kunnen worden. Na ontvangst en beoordeling van de retourgestuurde artikelen ontvangt u een creditnota. Abusievelijk bestelde artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen.U kunt uw retour per e-mail aanmelden aan verkoop@varuvo.nl onder vermelding van uw NAW-gegevens, het factuurnummer, de namen van de producten die u wilt retourneren, het aantal en de reden van retournering. Onze retourregeling is in onze algemene voorwaarden opgenomen onder artikel 8 "gebreken en reclame".

Omhoog

 

9. Hoe werkt de infolijn 0900 - 04 00 328?

Holland Pharma heeft een klanteninformatielijn 0900 - 04 00 328, waar u direct terechtkunt met allerlei vragen over bestellingen en producten. De klanteninformatielijn kost 50 cent per minuut.

Omhoog

 

10. Hoe kan ik inloggen op deze site?

U vindt een de mogelijkheid om in te loggen helemaal bovenaan de pagina. Uw login bestaat uit uw klantnummer, een zescijferige code. Het wachtwoord bestaat uit de vier cijfers van uw postcode. Klik wanneer u de gegevens hebt ingevoerd op 'inloggen'.

Omhoog

 

11. Wat betekenen de kleuren op de balk met actuele voorraad bij een product?

Een groene balk volledig gevuld met blokjes betekent 'ruim voldoende voorraad'. Al naar gelang het aantal blokjes minder wordt, is de voorraad minder groot, maar nog wel voldoende om uw bestelling uit te leveren.
Wordt het balkje oranje/geel, dan hebben wij een beperkte voorraad van het product beschikbaar.
Een rood blokje betekent dat er een zeer beperkte voorraad aanwezig is. Als er slechts een smal rood streepje zichtbaar is, betekent dit dat wij helaas tijdelijk geen voorraad hebben.

Door met uw muis over het balkje te gaan, kunt u deze informatie bij het balkje lezen.

Omhoog

 

12. Wat betekenen de afkortingen VG, UA, UAD en AV achter een productnaam?

De afkortingen VG, UA, UR, UAD en AV hebben te maken met de verkrijgbaarheid van het product. Dit heeft veelal te maken met de registratiewijze van een product.

Producten met:
VG mogen alleen aan vergunninghouders geleverd worden;
UA mogen alleen aan apotheken geleverd worden;
UR mogen uitsluitend op recept geleverd worden aan apotheken;
UAD mogen alleen aan apotheken en drogisterijen geleverd worden;
AV producten zijn algemeen verkrijgbaar.

Omhoog

 

13. Hoe kan ik mijn (kopie)facturen inzien?

Al uw facturen zijn te vinden op deze site. Na het inloggen kunt u zowel uw deelfacturen (pakbonnen) als uw verzamelfacturen bekijken, opslaan en eventueel uitprinten. Het overzicht van facturen is te vinden - na het inloggen - onder het kopje 'Facturen' onder het balkje 'Uw gegevens'.

Omhoog

Klant worden?

Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden

Copyright 2015 - 2016 Varuvo

 

 
 

CONTACT

Varuvo
Hesselinks Es 11
7271 LB Borculo
+31 (0)545 25 10 95
info@varuvo.nl